advertise
تور زمینی مشهد از سمنان | نوروتور

تور زمینی مشهد از سمنان

برای مسافرانی که از سمنان قصد مسافرت به مشهد مقدس را دارند نوروتور با راه اندازی سیستم رزرو آنلاین تور زمینی مشهد از سمنان تلاش کرده تا مسافران بارگاه رضوی با آسودگی خاطر سفری خاطره انگیز و بدون دردسر را تجربه کنند. در نورو تور کافی است تورهای سمنان به مشهد را مشاهده نمایید و با توجه به سلیقه خود بهترین انتخاب را در زمینه تور زمینی مشهد از سمنان داشته باشید و پس از رزرو تور مورد نظر منتظر تماس کارشناسان ما برای دریافت اطلاعات تکمیلی و نهایی کردن رزرو تور مورد نظر باشید. توجه داشته باشید:
در صورتی که با استفاده از موبایل خود وارد سایت شده اید روی دکمه انتخاب تاریخ حرکت در پایین صفحه کلیک کنید و در صورتی که از دسکتاپ استفاده می کنید، در قسمت فیلترهای سمت راست پارامترهای خود را اعمال کنید کلیک نمایید و متناسب با شرایط خود بهترین تور زمینی از سمنان به مشهد را انتخاب نمایید.
۱- در قسمت تاریخ حرکت، زمان سفر خود از سمنان به مشهد را تعیین کنید.
۲- در قسمت مدت اقامت، تعداد روزهای اقامتتان در مشهد را مشخص نمایید.
۳- با در نظر گرفتن این موضوع که تور زمینی از سمنان به مشهد در هتل های یک ستاره، دوستاره ، سه ستاره ، چهار ستاره و پنج ستاره برگزار می شود در قسمت انتخاب درجه هتل می توانید تعداد ستاره هتل اقامتتان در مشهد را تعیین نمایید.
۴- با توجه به اینکه نوع سفر شما زمینی می باشد در صورتی که قصد بررسی تور ریلی از سمنان به مشهد را دارید در قسمت نوع تور می توانید تغییرات لازم را انجام دهید
در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید با شماره های ۰۹۱۹۴۲۵۳۳۴۹ تماس حاصل نمایید.

تور زمینی مشهد از سمنان

فیلتر
سمنان
تهران
اصفهان
کیش
اهواز
شیراز
تبریز
کرمانشاه
همدان
بندرعباس
کرمان
قشم
نوشهر
اردبیل
بوشهر
ساری
رشت
دزفول
یزد
ارومیه
آبادان
زنجان
شهرکرد
گرگان
زاهدان
ایلام
چابهار
زابل
رامسر
رفسنجان
سیرجان
بیرجند
اراک
قزوین
شاهرود
کاشان
کرج
نجف آباد
لاهیجان
سمنان
بابل
قائم شهر
قم
شهرضا
خمینی شهر
شهریار
هشتگرد
محمود آباد
تنکابن
بهشهر
جویبار
چالوس
نکا
میبد
آباده
ازنا
اقلید
اندیمشک
آبیک
بافق
دورود
زرند
ساوه
صفاشهر
ملایر
ورامین
آستارا
انتخاب تاریخ حرکت...
زمینی
انتخاب مدت اقامت...





انتخاب درجه هتل...




تور فعالی با عنوان سرچ شده و فیلتر های شما وجود ندارد. لطفا از منوهای دیگر تور مناسب را جستجو نمایید یا محدوده فیلتر خود را تغییر دهید.

متاسفانه برای فیلتر شما محصولی یافت نشد

لطفا محدودیت فیلتر خود را تغییر دهید.

چرا باید به نورو تور اعتماد کرد؟

نورو تور دارای مجوز از سازمان گردشگری و جهانگردی است که از بدو تاسیس همیشه تلاش کرده که خدمات ارائه شده خود را با بالاترین سطح کیفیت ممکن، جامع و متنوع مطابق با نیاز های مسافران عزیز، ارائه کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در ارتباط باشید.

زمان تور زمینی از سمنان به مشهد چقدر است؟

فاصله سمنان تا مشهد به وسیله اتوبوس حدود ۶۸۰ کیلومتر می باشد که حدود ۷ ساعت و ۱۰ دقیقه طی کردن این مسافت طول خواهد کشید. برای اطلاع دقیق تر از بازه زمانی مسافرت از سمنان به مشهد به سایت نورو تور مراجعه کنید.

قیمت تور زمینی مشهد از سمنان چقدر است؟

بازه قیمت تور زمینی مشهد از سمنان متناسب با پارامترهایی همچون نوع اتوبوس، تعداد روزهای تور، هتل مورد نظر برای اقامت، و تاریخ سفر شما تعیین می گردد. لازم به ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میزان قیمت تور زمینی مشهد از سمنان با استفاده از لینک بالا وارد سایت نورو تور شوید و به اطلاعات مورد نظر خود دست یابید.

تور زمینی مشهد از سمنان چه روزهایی برگزار می شود؟

نورو تور در زمینه تور زمینی مشهد از سمنان به صورت همه روزه فعالیت دارد و تلاش کرده تا تورهای مورد نظر مسافران را مطابق با سلیقه آنها اجرا کند. برای دریافت اطلاع از تورهای زمینی رفت و برگشتی مشهد از سمنان با ما در تماس باشید.

شرکت های ارائه کننده تور زمینی سمنان به مشهد کدامند؟

نورو تور با شرکت اتوبوسرانی همسفر، رویال سفر و ... در زمینه تور زمینی سمنان به مشهد فعالیت دارد که شما برای رزرو تور مورد نظر کافی است بر روی لینک بالا کلیک کرده و یکی از تورهای ما را انتخاب کنید.