advertise
نورو تور

تور کیش از کرمان

نورو تور برگزار کننده ی تور کیش از کرمان با بهترین کیفیت و بهترین ایر لاین های داخلی می باشد. جهت اطلاع و رزرو تور ارزان کیش از کرمان، تور لحظه آخری کیش از کرمان و تور تخفیف دار کیش از کرمان کافیست به وبسایت نورو تور مراجعه کنید و رزرو خود را وابسته به تاریخ مورد نظر با قیمتی باورنکردنی انجام دهید.
***در صورتی که با استفاده از موبایل خود وارد سایت شده اید روی دکمه انتخاب تاریخ حرکت در پایین صفحه کلیک کنید و در صورتی که از دسکتاپ استفاده می کنید روی فیلتر سمت راست کلیک نمایید و متناسب با شرایط خود بهترین تور کیش از کرمان را انتخاب نمایید.***
۱- در قسمت تاریخ حرکت، زمان سفر خود از کرمان به کیش را تعیین کنید.
۲- در قسمت نوع تور، با توجه به اینکه تنها به صورت هوایی به کیش میتوان سفر کرد، تور هوایی انتخاب نمایید.
۳- در قسمت مدت اقامت، تعداد روزهای اقامتتان در کیش را مشخص نمایید.
۴- در قسمت انتخاب درجه هتل می توانید تعداد ستاره هتل اقامتتان در کیش را تعیین نمایید.
در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید با شماره های ۰۹۱۹۴۲۵۳۳۴۹ تماس حاصل نمایید.
*** شما همچنین میتوانید در صفحه تور مشهد از کرمان، تور های زیارتی به مشهد مقدس از مقصد کرمان را مشاهده نمایید.

تور کیش از کرمان

فیلتر
کرمان
تهران
مشهد
اصفهان
اهواز
شیراز
تبریز
کرمانشاه
بندرعباس
کرمان
بوشهر
ساری
رشت
یزد
انتخاب تاریخ حرکت...
همه تورها
انتخاب مدت اقامت...





انتخاب درجه هتل...




تور فعالی با عنوان سرچ شده و فیلتر های شما وجود ندارد. لطفا از منوهای دیگر تور مناسب را جستجو نمایید یا محدوده فیلتر خود را تغییر دهید.

متاسفانه برای فیلتر شما محصولی یافت نشد


لطفا محدودیت فیلتر خود را تغییر دهید.

چرا باید به نورو تور اعتماد کرد؟

نورو تور دارای مجوز از سازمان گردشگری و جهانگردی است که از بدو تاسیس همیشه تلاش کرده که خدمات ارائه شده خود را با بالاترین سطح کیفیت ممکن، جامع و متنوع مطابق با نیاز های مسافران عزیز، ارائه کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در ارتباط باشید.

زمان سفر از کرمان به کیش چقدر است؟

مدت زمان پرواز کرمان به کیش حدودا یک ساعت و پانزده دقیقه میباشد. توجه داشته باشید که ممکن است ساعت پرواز با توجه به شرایط آب و هوا و مسیر پرواز متغیر باشد. برای اطلاع دقیق تر از بازه زمانی مسافرت از کرمان به کیش به سایت نورو تور مراجعه کنید.

قیمت تور کیش از کرمان چقدر است؟

بازه قیمت تور مشهد از کیش متناسب با پارامترهای تعداد روزهای تور، هتل مورد نظر برای اقامت و تاریخ سفر شما تعیین می گردد. لازم به ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میزان قیمت تور کیش از کرمان با استفاده از لینک بالا وارد سایت نورو تور شوید و به اطلاعات مورد نظر خود دست یابید.

تور کیش از کرمان چه روزهایی برگزار می شود؟

تور کیش از کرمان به صورت هوایی و همه روزه قادر به انجام خدمات است؛ نورو تور تلاش دارد تا برای راحتی شما مسافران عزیز، تورهای مورد نظرتان را مطابق با سلیقه شما اجرا کند. برای دریافت اطلاع دقیق تر از تورهای رفت و برگشتی کرمان به کیش  با ما در تماس باشید.

نورو تور چه نوع تورهایی از کرمان به کیش دارد؟

نورو تور در زمینه تور هوایی از کرمان به کیش فعالیت دارد که شما مسافران عزیز می توانید هر کدام از انواع تورهایی که مدنظر دارید را انتخاب و رزرو کنید. برای رزرو انواع تور های مورد نظر کافی است بر روی لینک بالا کلیک کرده و یکی از تورهای ما را انتخاب کنید.